تعمیر گوشی نوکیا

مرکز مشاوره عیب یابی و تعمیرات تخصیی انواع گوشی های نوکیا ساده و لمسی

تعمیر گوشی نوکیا

مرکز مشاوره عیب یابی و تعمیرات تخصیی انواع گوشی های نوکیا ساده و لمسی

مرکز تخصصی تعمیر تلفن های همراه نوکیا

بایگانی
  • ۰
  • ۰

یکی از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در نمایندگی لنوو، تعمیر کیبورد لپ تاپ لنوو است که به دلیل استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات این حوزه و همکاری با برترین تعمیرکاران، در بالاترین سطح کیفی انجام می پذیرد. مهندسان ما در این مرکز به دلیل حضور در دوره‌های تخصصی تعمیر، با ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مدل‌های گوناگون لپ تاپ و تجهیزات جانبی آنها آشنایی داشته و توانایی آن را دارند تا کلیۀ اختلالات ایجاد شده در این دستگاه‌ها را با جدیدترین متدهای روز دنیا تعمیر نمایند.

کارشناسان مرکز تعمیرات لنوو پس از عیب یابی صحیح و تشخیص علت اشکال پیش آمده، اقدام به تعمیر کیبورد لپ تاپ لنوو و بهسازی آن نموده و دستگاهی سالم و بی عیب و نقص را به شما تحویل می دهند. شایان ذکر است کلیه خدمات مرتبط با این سرویس که در بخش تعمیر کیبورد لپ تاپ لنوو انجام پذیرند مشمول گارانتی و ضمانت هستند. بازه زمانی گارانتی خدمات، بسته به نوع سرویس متفاوت است و به متقاضیان این سرویس، پیش از هر اقدامی، اعلام می گردد.

تعمیر کیبورد لپ تاپ لنوو و سرویس های تخصصی مرتبط با آن

  •     تعویض کامل کیبورد لپ تاپ با صفحه کلید اصلا و اورجینال
  •     اصلاح از کارافتادگی دکمه های کیبورد در مرکز تعمیرات کیبورد لپ تاپ
  •     رفع مشکل خاموش شدن چراغ های بک لایت کیبورد
  •     پاکسازی و گردگیری کیبورد لپ تاپ در مرکز تعمیر کیبورد لپ تاپ لنوو
  •     تعویض کلیدهای آسیب دیده و شکسته کیبورد
  •     ارائه تخصص ترین خدمات و سویس های نرم افزاری مرتبط با تعمیر کیبورد لپ تاپ لنوو
  •     رفع اشکالات پیش آمده در کیبورد دستگاه که سبب اختلال در تایپ کاربر می گردد
  •     رفع اشکالات مرتبط با تنظیم کیبورد لپ تاپ در مرکز تعمیر و تعویض کیبورد لپ تاپ لنوو
  •     ترمیم کلیدهای آسیب دیده و ضربه خورده در مرکز تعمیرات کیبورد لپ تاپ

نکات مهم در نگهداری از کیبورد لپ تاپ

برای گردگیری و تمیز کردن کیبورد لپ تاپ، تنها از مایعات مخصوص و یک دستمال بدون پرز که کمی مرطوب باشد، استفاده کنید.

سرویس عمومی لپ تاپ که صرفا جهت تمیز نگه داشتن و رفع کثیفی ظاهری لپ تاپ می باشد را یاد بگیرید و حتما هر دوماه یکبار سرویس عمومی لپ تاپ را خودتان انجام دهید. خدمات مرتبط با این بخش در مرکز تعمیر کیبورد لپ تاپ لنوو ارائه می گردد.

دستمال هایی که برای تمیز کردن کیبورد استفاده می کنید نرم، بدون پرز و نسبتاً خشک باشند

در صورتی که برای پاکسازی کیبورد دستگاه می خواهید از اسپری استفاده کنید از اسپری های مخصوص این کار که خروجی بسیار باریک و فشار کمی دارند استفاده نمایید.

احتیاط های لازم جهت پیشگیری از ریختن مایعات بر روی کیبورد دستگاه را همیشه مدنظر قرار داده و انجام دهید. زیرا نفوذ مایعات و گرد و غبار به داخل صفحه کلید، به سرعت موجب خراب شدن و یا حداقل، کاهش کارآیی صفحه کلید می شود.

هنگام کار طولانی مدت در منزل یا محل کار، یک کیبورد جداگانه به لپ تاپ وصل کنید تا از خرابی و فرسودگی آن جلوگیری کنید.

در صورت ریخته شدن مایعات بر روی کیبورد دستگاه، بلافاصله لپ تاپ خود را خاموش کرده و باتری آن را خارج نمایید. پس از این کار، بلافاصله دستگاه را به یکی از مراکز مجاز فعال در حوزه تعویض و تعمیر کیبورد لپ تاپ لنوو مراجعه نمایید.

تعمیرات لنوو

تعمیرات لپ تاپ لنوو یکی از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در این مرکز است که در واحدهای مجزا انجام می پذیرد. نمایندگی لنوو جهت ارائه هرچه بهتر خدمات، به سازماندهی کارگاه های جداگانه، جهت تعمیرات هر یک از محصولات پرداخته و از کارشناسان زبده و متخصص در تعمیر این محصولات بهره گرفته است.

مرکز تعمیرات لپ تاپ لنوو سال‌هاست که فعالیت خود را به منظور ارائه‌ خدمات پس از فروش محصولات لنوو آغاز کرده است و در این راه از بروزترین تجهیزات تعمیر، زبده ترین کارشناسان و جدیدترین ترفندهای تعمیر بهره می گیرد. بد نیست بدانید که در هر یک از واحدهای تعمیراتی لنوو، تمامی قطعات با ضمانت اورجینال بودن و با مناسب‌ترین قیمت به کاربران گرامی ارائه می‌گردند.

نمایندگی تعمیرات lenovo از فروش و مصرف کالاهای تقلبی و کارکرده در حین عملیاتِ تعمیر به ویژه تعمیر کیبورد لپ تاپ لنوو و سایر قطعات جانبی این برند خودداری می کند که این امر ضامن کیفیت دستگاه های تعمیر شده در این مرکز گشته است.

  • ۰۰/۱۲/۱۷
  • پوران دخت خدابخش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی