تعمیر گوشی نوکیا

مرکز مشاوره عیب یابی و تعمیرات تخصیی انواع گوشی های نوکیا ساده و لمسی

تعمیر گوشی نوکیا

مرکز مشاوره عیب یابی و تعمیرات تخصیی انواع گوشی های نوکیا ساده و لمسی

مرکز تخصصی تعمیر تلفن های همراه نوکیا

بایگانی
  • ۰
  • ۰

برای تعویض مادربر لپ تاپ ایسر اول از همه باید توجه کنی که ایراد اصلی مادربرد شما چی هست؟ مادربرد لپ تاپ از قطعات مختلفی تشکیل شده و ممکن است که ایراد از قطعات قرار گرفته بر روی مادربرد هست که ممکن است با تعویض مادربرد به حالت سابق خود بازگردد. در هر حال با کارشناس ما تماس بگیر تا با روند تعمیرات لپ تاپ ایسر آشنا بشی و هر سوالی هم داری طی این گفتگو از ما بپرس. برای راهنمایی بهتر هم اگه تونستی برامون عکس و فیلم از ایراد مادربورد لپ تاپت بفرست تا بهتر راهنماییت کنیم.

تعمیر مادربرد لپ تاپ ایسر و تعویض اون رو چند ساله انجام می‌دیم پس وقت رو هدر نده و الان با ما تماس بگیر. ما سال‌های زیادی هست که کار تعمیرات لپ تاپ رو انجام می‌دیم و در این سال‌ها لپ تاپ تعداد زیادی از کاربران رو تعمیر کردیم و تونستیم اعتماد اونها رو جلب کنیم پس نگرانی رو کنار بذار و کار تعویض مادربرد لپ تاپ ایسر خودت رو به ما بسپار.

دلایل خرابی مادربرد لپ تاپ ایسر

همان طور که پیش تر اشاره کردیم این برد بسیار حساس است و معمولا بر اثر تحت فشار قرار گرفتن یا ضربه خوردن دچار اختلال و آسیب دیدگی می شود. از دیگر دلایل رایج خرابی مادربرد حرارت زیاد می باشد. بر روی تمام لپ تاپ ها چیپ هایی وجود دارند که در اثر کار کردن گرما تولید می کنند و این گرما بر تمام قطعات تاثیر گذار است در نتیجه باید به نوعی مهار شود . اگر این گرما مهار نشود و ادامه دار باشد ممکن است که قطعه روی مادربرد شما در اثر داغ شدن زیاد آسیب ببیند در نهایت منجر به از کار افتادن دستگاه شود. هیت سینک قطعه ای است که برای جلوگیری از بروز این مشکل مورد استفاده قرار می گیرد.

هیت سینک قطعه ای فلزی است که به یک فن متصل می باشد. این قطعه بر روی چیپ قرار می گیرد و به دلیل بهره مندی از فن می تواند حرارت را به بیرون منتقل کند. خرابی مادربرد بر تمامی بخش های دستگاه تاثیر گذار است به طوری که مشکلاتی مثل روشن نشدن لپ تاپ، خاموش شدن ناگهانی لپ تاپ، قطع صدای لپ تاپ، تصویر نداشتن لپ تاپ  و… در اغلب موارد با خرابی مادربرد لپ تاپ ایسر در ارتباط است. البته همیشه وجود این مشکلات به دلیل خرابی این قطعه نیست به همین دلیل در صورت بروز این خرابی ها لازم است دستگاه توسط تعمیرکار متخصص عیب یابی شود.

علائم خرابی مادربرد لپ تاپ acer

اگرچه آسیب دیدگی مادربرد می تواند کل سیستم را درگیر کرده و مشکلات جبران ناپذیری را ایجاد کند، اما خوشبختانه این مسئله قابل تشخیص است. یعنی با توجه به یک سری علائم و نشانه ها، می توانید متوجه خرابی مادربرد شده و در صورت نیاز، این قطعه را ترمیم یا تعویض نمایید. مثلا اگر دیدید لپ تاپ شما روشن شده و فن نیز به درستی کار می کند در حالی که نمی توانید کاری با آن انجام دهید، احتمالا مادربرد لپ تاپ ایسر شما آسیب دیده است. در این شرایط صفحه نمایش روشن نمی شود و لپ تاپ کار نمی کند. همچنین در صورت خرابی مادربرد، صدای هارد شنیده می شود. بهتر است به محض مشاهده هریک از این علائم، از نمایندگی تعمیر لپ تاپ ایسر برای عیب یابی و ترمیم این قطعه کمک بگیرید.

مشکلات رایج مادربرد لپ تاپ

اختلال no power

روشن نشدن لپ تاپ می تواند یکی از علائم اصلی آسیب دیدگی مادربرد باشد. اگر مادربرد به دلیل ضربه، نفوذ مایعات یا عوامل دیگر آسیب دیده باشد، ممکن است سیستم کلا روشن نشود. در این شرایط، باید لپ تاپ توسط یک تعمیرکار ماهر بررسی شده و به شکل تخصصی، تعمیر گردد.

https://nokia-mobile.blog.ir/1400/12/17/%DA%86%D8%B1%D8%A7-%D9%85%D8%A7%DA%A9%D8%B1%D9%88%D9%81%D8%B1-%D8%B1%D9%88%D8%B4%D9%86-%D9%86%D9%85%DB%8C-%D8%B4%D9%88%D8%AF

سوختن مادربرد

عواملی مثل جریان کشیدگی، استفاده بیش از حد و نوسانات برق، موجب سوختن مادربرد لپ تاپ ایسر و دیگر برندها می شوند. باید بدانید که در این شرایط امکان تعمیر مادربرد وجود ندارد و حتما باید این قطعه را با نمونه جدید جایگزین کرد.

سوختن چیپست مادربرد

در مادربرد چیپست هایی تعبیه شده اند که به دلایلی همچون استفاده از منبع تغذیه غیر استاندارد و استفاده از لوازم جانبی معیوب دچار آسیب دیدگی شده و یا می سوزند. معمولا اگر سریع اقدام کنید، می توان مادربرد لپ تاپ ایسر را در این شرایط ترمیم کرد.

هزینه تعمیر مادربرد لپ تاپ ایسر

نمی توان به طور دقیق گفت هزینه تعمیر مادربرد لپ تاپ چقدر است. این تا حد زیادی به شدت و نوع آسیب مادربرد بستگی دارد. به عنوان مثال، اگر شکاف ها کمی شل یا شکسته باشند، هزینه زیادی ندارد. اما اگر مادربرد به شدت آسیب دیده باشد؛ به عنوان مثال، اگر سوخته یا شکسته شده باشد، این قطعه باید تعویض شود. در این مورد، شما باید آمادگی پرداخت مبالغ بالا را داشته باشید. زیرا مادربرد گران است و قیمت آن به هزینه نهایی تعمیر مادربرد لپ تاپ اضافه می شود.

  • ۰۰/۱۲/۱۷
  • پوران دخت خدابخش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی