تعمیر گوشی نوکیا

مرکز مشاوره عیب یابی و تعمیرات تخصیی انواع گوشی های نوکیا ساده و لمسی

تعمیر گوشی نوکیا

مرکز مشاوره عیب یابی و تعمیرات تخصیی انواع گوشی های نوکیا ساده و لمسی

مرکز تخصصی تعمیر تلفن های همراه نوکیا

بایگانی
  • ۰
  • ۰

نمایندگی ایکس ویژن سرویس در راستای توزیع و پخش تولیدات ایکس ویژن، علاوه بر تأمین و عرضه‌ی مدل‌های گوناگون تلویزیون‌های ایکس ویژن، امکان ارائه‌ی خدمات پس از فروش را فراهم نموده است.

پیش از آشنایی با خدمات عرضه شده در نمایندگی ایکس ویژن سرویس، نگاهی به مادیران، شرکت عرضه کننده‌ی محصولات ایکس ویژن خواهیم داشت:

در سایت مادیران، شرکت سازنده‌ی تلویزیون‌های ایکس ویژن آمده است:

مادیران یکی از شرکتهای تولیدکننده و پیشرو در زمینه تکنولوژی، اتوماسیون اداری و خدمات پس از فروش در ایران می باشد. گروه مادیران، مجموعه ای از سه شرکت خصوصی است. این گروه از سال ۱۳۴۳ فعالیت خود را در زمینه ماشین‌های اداری آغاز کرده و اکنون با تجربه‌ای مفید و مستمر، پیشرو در زمینه تولید و عرضه بهترین تجهیزات اداری و انفورماتیک در ایران بوده و مسئولیت خدمات پس از فروش آنها را نیز به عهده دارد. گروه شرکتهای مادیران متشکل از سه شرکت: صنایع ماشینهای اداری ایران، مرکز ماشینهای اداری ایران و خدمات ماشینهای اداری ایران می‌باشد.

سایت رسمی این شرکت در معرفی تلویزیون‌های ایکس ویژن (Xvision) عنوان می‌دارد که:

ایکس ویژن تنها برند ثبت شده و انحصاری مادیران، در خصوص محصولات تولیدی (انواع LCD و LED) میباشد.

تعمیرات تلویزیون را می توان یکی از اقدامات تخصصی مرکز تعمیرات مرکز سرویس ایران دانست که با وجود متخصصان تمرکز ویژه ای روی آن دارد. (تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن)

تعمیر کار تلویزیون ایکس ویژن (X.Vision)

جمعی از دوره دیدگان متبحر، تعمیرکاران حرفه ای در زمینه تعمیرات بخش های مختلف تلویزیون TV،

 

با بهره مندی از تجهیزات پیشرفته، عهده دار این مسئولیت در مرکز سرویس یران سرویس هستند.

 

برای ارائه خدمات بهتر و با کیفیت تر به مشتریان این دستگاه، جدیدترین دستگاه ها و ابزارآلات تعمیری موجود، در واحد تعمیرات تلویزیون ما فراهم شده است.

از آنجا که تلویزیون دستگاهی بسیار پرکاربرد است و قطعات بسیاری در نحوه عملکرد آن تاثیرگذار هستند،

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در محل با گارانتی خدمات تعمیر انواع تلویزیون در محل شما انجام می پذیرد. در صورتی که این تعمیرات زمان بر باشد، تلویزیون شما به صورت رایگان به مرکز تعمیرات مرکز سرویس ایران  انتقال یافته و تعمیرات تخصصی بر روی آن انجام میشود.

از جمله مشکلات متداول تلویزیون های ال سی دی ایکس ویژن، به وجود آمدن ایراد در صدا و رنگ تلویزیون است که می تواند به صورت خطوط افقی در تصویر، پرش تصویر، پخش شدن رنگ، حذف صدا و غیره بروز نماید.

بسیاری از این مشکلات می تواند در برد اصلی تلویزیون یا به اصطلاح مین برد ال سی دی باشد.

علاوه بر برد، فلت های انتقال دهنده تصویر و پنل تلویزیون LCD ایکس ویژن نیز که از جمله گران ترین قطعات تلویزیون به حساب می آید، در بروز اختلال در تصویر نقش مهمی دارند.

نمایندگی تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن برای اطمینان از رضایت شما، بالاترین سطح خدمات حرفه ای و مقرون به صرفه را ارائه می کند. از جمله خدمات تلویزیون ایکس ویژن که در این مرکز به صورت تخصصی ارائه می شود می توان به نصب و تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن اشاره کرد.

متخصصین تعمیر تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن در مرکز سرویس ایران، با گذراندن دوره های تخصصی سالانه در به روز نگه داشتن دانش فنی خود کوشا بوده و با تکیه بر سالها تجربه، انواع خدمات تعمیرات تلویزیون های ال ای دی ایکس ویژن را با گارانتی تعمیرات انجام شده، ارائه می نمایند. رفع مشکلات رایج تلویزیون های ال ای دی از جمله ایراد بک لایت، پاور، آبخوردگی پنل یا فلت، قطعی صدا یا نبود تصویر و غیره، توسط متخصصین باتجربه مرکز سرویس ایران در منزل شما انجام خواهد شد و در صورت لزوم، با انتقال دستگاه به نمایندگی و به بخش تعمیر تلوزیون با استفاده از تجهیزات پیشرفته در تعمیر تلویزیون LED ایکس ویژن شما، به اصولی ترین شیوه و بالاترین کیفیت ممکن مشکل تلویزیون شما رفع میگردد.

دقت داشته باشید اگر به هر دلیل کارکرد دستگاه شما غیر عادی شده یا مشکلی در زمینه استفاده از دستگاه مشاهده می کنید باید فوراً این مشکل توسط کارشناس فنی بررسی و برطرف شود چون احتمال دارد قطعات دستگاه خراب شود و مجبور شوید هزینه بیشتری بابت تعمیرات و یا تعویض قطعات بپردازید.

متخصصان باتجربه

تکنسین های این مجموعه دارای میانگین ۱۱ سال تجربه کار عملی در حوزه تعمیرات می باشند و هر ساله با گذراندن دوره های عملی و آشنایی با جدیدترین مدل های تلویزیون ایکس ویژن، مناسبترین فرد جهت تعمیر تلویزیون ایکس ویژن شما می باشند.

گارانتی خدمات

ما برخلاف دیگر شرکت ها که نقش واسطه ای میان مشتری و تکنسین داشته و هیچگونه تعهدی نسبت به خدمات ارائه شده توسط تکنسین ندارند، به عنوان یک نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی فعالیت دارد و مسئولیت تمامی خدمات و تعمیرات ارائه شده را با گارانتی به عهده میگیرد.

اولویت با تعمیر قطعات

با توجه به مشکلات اقتصادی کشور، اولویت تکنسین های ما با تعمیر قطعات دستگاه بوده و تنها در شرایطی که امکان تعمیر قطعه وجود نداشته باشد، اقدام به تعویض و استفاده از قطعات اورجینال می نمایند.

هزینه های منصفانه

تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه و تحت نظارت این مجموعه می باشد. حدود قیمت نیز پیش از انجام کار به شما اعلام شده و تمامی هزینه ها، پس از پایان کار از شما دریافت خواهد شد.

سرعت در ارائه خدمات

با توجه به اینکه تکنسین های کاراباما در سراسر شهرتبریز و در نزدیکی محل کار یا زندگی شما حضور دارند امکان ارائه خدمات به شما در همان روز فراهم شده است.

یکی از وسایل خانگی بسیار پرکاری که تقریبا هر روز به مدت چند ساعت مورد استفاده شما قرار می گیرد، تلویزیون خانگی تان است. این وسیله الکترونیکی با پیچیدگی های ساختاری خود و به دلیل فرسودگی و استهلاک کارکرد و همچنین اشتباه در نگهداری و مراقبت از آن، دچار خرابی و مشکلات کوچک و بزرگی می شود که برای برطرف نمودن آن ها احتمالا نیاز به تعمیرات تلویزیون خواهید داشت.

مشکلاتی مانند روشن نشدن تلویزیون، نداشتن صدا یا تصویر، پرش تصویر، سوختن پیکسل ها، ایرادات بک لایت، آبخوردگی فلت و پنل تلویزیون و… را می توان به عنوان مشکلات رایج تلویزیون ایکس ویژن نام برد. اما این مشکلات با وجود متخصصان زبده و باتجربه که با دانش تخصصی و تجهیزات پیشرفته خود می توانند عیب یابی دستگاه و انواع تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن شما را در سریعترین زمان ممکن و به اصولی ترین شیوه ممکن انجام دهند، برطرف می شوند!

https://nokia-mobile.blog.ir/1400/12/17/%D9%82%D9%81%D9%84-%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86-%D8%AA%D9%84%D9%81%D9%86-%D8%B3%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D9%84-%D9%BE%D8%A7%D9%86%D8%A7%D8%B3%D9%88%D9%86%DB%8C%DA%A9

یکی از مهمترین موضوعات در تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن، کارآزموده بودن تکنسین مربوطه است به گونه ای که در مواجه با خرابی تلویزیون ایکس ویژن، در همان ابتدا به فکر تعویض قطعات نباشد و تا حد امکان با تعمیر تلویزیون ایکس ویژن به افزایش عمر مفید آن کمک کند و هزینه های تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن شما را بی دلیل بالا نبرد. این موضوع هدف اصلی متخصصین تعمیر تلویزیون بوده که به کمک تجهیزات پیشرفته و دانش تخصصی و به روز خود، اولویت کار خود را نه تعویض قطعات، بلکه تعمیر آنها قرار می دهند و خدماتی همچون تعمیر پنل تلویزیون، تعمیر بک لایت تلویزیون، تعمیر پاور تلویزیون، تعمیر مقاومت و فلت تلویزیون و… را با بالاترین کیفیت ارائه می نمایند.

 

  • ۰۰/۱۲/۱۷
  • پوران دخت خدابخش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی